TASQUES PER COMUNITATS PER AQUESTS DIES

Benvolgudes famílies.

Durant aquesta quinzena en la qual s’ha decretat la situació d’alarma sanitària, des de l’equip de mestres estam fent feina perquè pogueu tenir unes tasques per fer a casa amb el vostres fill/es.

Aquestes tasques són obertes i flexibles, la majoria d’elles responen a la nostra metodología educativa. Ara bé, necessiten de l’acompanyament  de l’adult. Vos recomanam que tengueu un horari fixe per fer les tasques i les rutines, així será més fàcil no perdre l’hàbit, sigau positius i pacients amb els infants, reforçau allò que tenen consolidat i animau-los a millorar aquelles tasques que  están en procés.

Per a dubtes relacionats amb les tasques podeu escriure al correu del centre, ceipesmolinar@gmail.com explicant el dubte i a quina classe va el vostre fill/a. Feis un ús responsable i justificat d’aquesta via de comunicació.

Recordau que també vos podeu comunicar amb l’equip docent a través de l’aplicació Gestib.

Salutacions cordials i molts d’ànims a totes les families!

Tasques Comunitat Petits

tasques Comunitat MItjans

Tasques Comunitat dels grans

ES SUSPENEN LES CLASSES A PARTIR DE DILLUNS

A partir del proper dilluns 16 de març, es tanca l’escola i es suspenen totes les classes durant dos setmanes.

També es suspenen totes les activitats extraescolars que es realitzen al centre.

Els propers dies publicarem més informació.

A partir del próximo lunes 16 de marzo, se cierra la escuela y se suspenden todas la clases durante dos semanas.

También se suspenden todas las actividades extraescolares que se realizan en el centro.

Los próximos días publicaremos más información.